Bad update

Oj, nu har man inte bloggat på ett tag, har inte varit hemma...
I Tisdags var jag i kalkbrottet, med massa folk, det var väl helt okej, men inte jätteroligt folk...
I onsdags åkte jag hem till Stephanie, vi badade i poolen och solade lite. På kvällen körde vi in till stan med mopparna, köpte godis och lite dricka till kvällens filmkväll. Jag sov över där, och idag åkte vi med hennes syrra ut till sandviken, så har i stort sätt legat på stranden hela dagen, min rygg är knallröd, kan nog steka ägg på den, för den är kok het! Jag ser verkligen ut som en tomat, inte kul, men det läggger väl sig snart, förhoppningsvis!

Nu när jag kom hem har jag städat, duschat och smörjat in mig med after sun, så nu känner jag mig fräsch, och duktig. Imorgon ska jag nog sola framsidan eftersom den är helt vit, och baksidan helt röd. Får se om det blir bra väder, men det hoppas jag på.

Nu har jag laddat in bilderna på datan, så ska lägga upp dem alldeles snart!

pöss pöss

Bilder från i tisdags

Jag och min snygga pose

Jessica som aldrig vill va med på kort


Hade visst inte så många kort, eller jag har några men dem tänker jag inte lägga upp, för fula!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0