wonderFUL day...

Började min underbara dag (host*), med att pappa kom och väckte mig kl.7. För då var det tydligen dags att kliva upp. Vi åt frukost, sen åkte vi hem, till mitt hus (är ju i sommarstugan nu). Pappa tog en dusch, medans jag bytte om och fixade mig iordning.
Åkte sen in till stan för att handla lite småsaker till stugan, plus lite käk också. Kom tillbaka till stugan, då jag la mig vid tv:n, somnade på engång. Pappa väckte mig återigen av att det var mat.
Tog sedan en sväng till båten, och kollade till den.
Ikväll sa vi bänka oss framför tv:n, som vanligt. Är någon thriller, som pappa tror an vara bra. Med det betyder de att den nog är gansa tråkig, men vem vet.

Är verkligen hur trött på vädret som helst! Nu får det ta och bli lite sol, så man kan lägga sig på stranden och steka!
Får ta och vila upp mig tills imorgon, blir en rejäl arbetsdag.

pösspöss

Tänkte gör en lite annorlundare dagens outfit, hopp-outfit, men hade ingen som kunde ta kort. Fick då använda självutlösaren, ni ser ju hur bra det gick, tills batteriet tog slut, haha.





Cp fötter?

Dagens slappa outfit:
Byxor-Bik Bok
Linne-Gina Tricot
Baseballjacka-Gina Tricot






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0