trimma kroppen

"Snart", blev om 8 timmar, men men. Jag skulle lägga in bilder från kameran till datan, jag hittade inte sladden, och pappa var inte hemma. Jag bestämde mig då för att dra ut på en liten spring tur. Det var verkligen längesen jag var ute och sprang, det MÄRKS! Usch, vad dålig ondition jag har, men nu gäller det trimma upp my body innan skolan, haha...

Aja, igår var det dåligt väder så vi tog en liten familjetripp, till norra gotland, Tingstäde. Där finns det ett ställe som hetet Tingstäde fästning, grymt stort. Egentligen fattade inte jag riktigt vad det var. Men det var typ under andra och första världsriget, ifall vi skulle bli attackerade, så var det där det fanns en stor styra, för att skydda Gotland ifall dem kom från norr. Tror jag, men jag är inte säker. Det var rätt häftigt att se, och det var verligen stort. Ringmuren är typ 3km (nånting), det här var 6km. Fast man gick bara där inne där dem bodde och så.

Har massa bilder därifrån men dem är kanske inte så roliga, så jag lägger upp en bild på mig själv, ego! haha

pöss pöss


Höga murar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0