Tre flugor i en smäll

Tisdag: Stephanie kom ut till mig, vi badade och åkte runt med mopparna. På kvällen gick vi på cirkus, fick fribiljetter av hennes pappa, när vi kollar på biljetterna, så står det att vi ska sitta på stolarna längst fram, usch!!
Vi ville verkligen inte att clownen skulle komma till oss, tror ni inte att han gjorde det då? Tre gånger till och med...Inte kul!

Onsdag: Vi cyklade ner till stranden, såg då att det nästan var blankt på vattnet, så vi bestämde oss för att cykla hem och hämta årorna. Påvägen hem träffade vi våran kompis från Kalmar. Så hon följade med oss, tillbaka på stranden så drog vi ut en sväng och rodde, det var inte jättekul, men men. Vi badade och solade.
På eftermiddagen åkte vi hem till henne för att fira min gamla dagmamma, som är hennes mormor (rörigt)
Vi tog också ett kvällsdopp, det var sjukt varmt!!

Torsdag: Idag ska jag träffa Stephanie en liten stund, för hon är här ute. Vi ska väl bada, som vanligt, skönt!
Ikväll ska vi nog ner på en restaurang i Kattvik, rökeriet/salteriet.

Har verkligen bild brist, men det får gå, ska komma ihåg kameran när jag är hemma.

pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0