Måndag

Har precis pratat med Jessica, vi skall gå på stan imorgon, sen kanske hon följer med ut hit, till min stuga!

Idag så ska jag bada med Stephanie när hon slutat sitt jobb, vilket är vid tre. Efter det åker vi nog hem hit, för att jag ska packa ihop lite saker, sen blir det till att ta mopparna hem.
Rätt skönt att bara få komma hem, vill verkligen duscha i en klok dusch, tvätta håret med hårinpackning! Känna mig oerhört fräsch, för det var längesen....Typ en vecka sen...

Ska verkligen försöka komma ihåg kameran och mobil sladden, så att jag kan lägga in lite bilder. För jag är trött på cam bilder nu!
En dag till klarar ni er, det vet jag!

Fick precis reda på att vi (min familj), ska gå ut och äta ikväll, mys!! Älskar att gå ut och äta, vet inte varför, men bara tanken att klä upp sig, sen bli serverad god mat! Det är en del av livet!

Nej, ska nog ta och packa nu, ha det!

pöss pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0