jag är en tuff brud i lyxförpackning!

Idag blir det fest! wuhu! Japp, idag ska vi på fest, hos grannen, skulle typ bli 60pers...Känner typ ingen, men skit samma.
Nu på förmiddagen ska jag nog städa lite, ingen som hat städat övervåningen, det är bara jag och brorsan som "bor" här, så vi får städa. Har han städat? Nej inte en chans!
Så jag får väl göra det som vanligt.

Får nog hoppa i duschen i tid, för jag måste se vad jag ska ha på mig, men tror det blir en vit klänning och nånting till det. Har inget annat, har inte haft tillgång till staden denna vecka. Har då inte kunnat införskffat mig något nytt...

Tänkte ladda in bilder från mobilen nu när jag är hemma och kan gör a det, men då är ju sladden i stugan, smart tänkt! Får bli en annan gång....

pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0