hello

Så nu är vi hemma en natt sen bär de av till stugan igen. Nej men pappa och brorsan skulle hem och göra massa saker, då tänkte jag och mamma att vi kunde lika gärna åka hem vi med. Så det gjorde vi imorgon åker jag och mamma in till stan och fixar en massa ärenden, som t.ex. köpa en ny bikini till mig! Min bikini är jätte konstig, trosorna börjar tappa resår (?), kuddarna i överdelen är jättekonstiga, går inte att fixa...

Igår låg jag på stranden med mamma, hela dagen. När vi kommer hem så ser jag hur jäkla röd jag har blivit, och det bränner i hela kroppen. Senare började jag frysa, tror ni inte att jag hade fått solfrossa!
Har aldrig haft det förut, men frös jättemycket, var hängig och mådde illa, inte kul!

Så idag har jag hållt mig inne hela dagen, och kommer forsätta vara inne. Kan verkligen inte fatta hur ont det gör men men...

Kanske slänger in ett inlägg imorgon på dagens outfit och lite annat...

Igår på stranden
Skrynkliga kläder.......

Byxdress, Cubus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0