hej

Vi har fixat en dong till datan, en liten dosa, internet. Så nu kan jag blogga som vanligt, vet inte om det blir så mycket ändå, för jag tänker inte sitta inne vid datorn hela sommaren, men ett inlägg om dan ska vi nog kunna ordna.

Igår gick jag på stan med mamma, jag skulle köpa en bikini vilket jag gjorde, köpte även ett par halv snygga solbrillor på ica maxi!
Orkade inte stå i kö till provrummen i alla affärer, så jag köpte inga kläder, det får bli en annan dag.

Om en vecka så är det cirkus här ute i östergarn, jag och min kusin brukar alltid gå på den, men hon bor inte här ute nu, så hon visste inte om hon kunde. Men det är ju inte hela världen om man missar det, haha. Vi får väl skapa någon ny "tradition".

Idag har jag inget att göra, för brorsan och pappa är i stan, det är bara jag och mamma här, och hon städar som vanligt. Men jag får väl se vad jag hittar på, om det är någon här ute kan ni ju höra av er! haha

Nej nu får jag ta och hitta på något...

pöss pöss

Fan kom precis på att jag glömde ta "Dagens outfit" igår, men det får bli en idag, lite halv dålig....


En beige hög kjol, från Bikbok
Vitt linne från h&m

Kjolen är jätteskön och ganska snygg, men det dåliga är att den blir jättelätt skrynklig, bara man typ suttit ner i en minut så är den skrynklig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0