:/)

Min katt är typ kär i mig! hahaah., nej men det är faktiskt lite roligt. Varje morgon när jag vaknar ligger min katt bredvid migg med huvudet på kudden, och rak lång. Fattar inte, han kämpar med att verkligen komma upp i min säng, eftersom jag har en våningsäng, varför inte lägga sig nere?! Nej, han ska komma upp till mig, slicka mig på näsan, sen ta upp hela min kudde och halva sängen! Men imorse vaknade jag, då låg jag och höll om honom och han hade sitt huvud på min hals, eller vad man ska säga, riktigt mys!

Ja, roligt att jag skriver om min katt..... Men jag har inte gjort så mycket dem senaste dagarna, har målat dasset, och kört lite moppe fram å tillbaka, har inte varit på stranden..... Men det har varit rätt så fint väder.

Ha det! pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0