day

Idag har man hunnit med mycket. Först träffade jag stephanie, badade ganska länge, pratade även ganska mycket, så nu känns det bättre...
Dem skulle åka och äta så de passade bra, för jag skulle bort till mina kusiner, eller halv kusiner rättare sagt, men dem var inte där. Fick va med min andra kusin, men det var kul.
Jag och min kusin badade as länge men det var sjukt kul!
Precis när mamma och brorsan skulle åka hem så fick jag sms, det var från Frida, dem skulle ner och bada, sen skulle vi till min mormor och morfar. Vi badade, jag åkte hem, åt lite mat, sen vidare till "jobbet". Jag och min kusin har sommarjobb vid mina morföräldrar, vi bär in tonvis med ved. Eller det känns så, haha.

Känns som jag gjort jättemycket idag, skönt!

Det enda minuset jag har idag, är att jag flassar typ jättemycket, nästan över hela kroppen, as äckligt....

pöss pöss

(Blev ingen bra bild förut, och har dem andra på mobilen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0