yeah man!

Första dagen i skolan var väl helt okej. . . Efter skolan var jag me Jessica, de va najjs ;) Idag var jag vid skolsköterskan (med min handled). Hon sa att jag skulle till skoldoktorn, som kom typ den 21 januari. De är väl bara att vänta, har ju inget annat val. Juste... Grattis Mathilda! Jag vet precis hur du känner dig, sådan skön känsla verkligen, de känns typ som att någon har räddat hela livet, eller vad man ska säga :) Nu sitter jag och tittar på Let´s dance, Willy har precis dansat (heter han Willy eller Wille?) han var ju väldigt bra :P fii satan! Nu är de Elin Kling, tror faktiskt att hon är ganska bra, får väl se hur de går..

pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0