wihi




Igår åkte jag och till Stephanie för att vi skulle "leka", jag stannade där över natten också. Eller ja, jag kom precis hem så det var väl över både natt och dag. Vi har spelat wii och Rock band, fett najjs att spela trummor. Spelade nästan en hel låt på expert, är man duktig eller är man duktig?! ;) Vi har även varit ute i snön, "på hal is"... Ikväll ska jag börja med matteläxan som egentligen skulle varit inne innan vi slöt men men.
Asså jag känner verkligen att jag måste komma igång att träna, men hur? Har ingen lust att dra ut och springa i de här vädret. Får se om jag ska börja på en till dans... Nu ska mamma pröva vår nya locktång på mig.
Förresten kanske få riktiga trummor. Jag har bara digitala (el) trummor, som inte är så himla bra.

pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0