tudeluh!

Lördag! Tänk om man skulle gått i skolan alla 7 dagar, gud va hemskt! Aja... Jag vaknade ganska tidigt typ vid tjugo över åtta, då började jag med att skriva mitt biologi arbete, är nästan klar ska bara skriva en halv sida till så är jag klar, skönt! Ikväll får jag väl ta och jobba lite matte, för om jag jobbar ikväll och imorgon kväll så är jag nog klar me matten. Imorgon är det dans igen, hoppas de går bättre än förra gången. Innan dansen kanske jag ska va med den bästa kussen ever (Frida). Juste jag åkte aldrig till stan i Fredags ifall ni ville veta, haha. De enda ordet i mitt huvud just nu är torktumlare, vet i tusan varför man vad jag än tänker på så kommer de upp i mitt huvud, haha. Jag letar och letar efter skivan så att jag kan lägga upp bilder, men hittar den aldrig får försöka med Joakims skiva istället. Ha de bra!

pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0