trukigt

Dagen har varit väldigt seg... Jag trodde att mamma skulle åka med och kolla på matchen, hon skulle tydligen inte de så jag stannade hemma. Första satte jag upp mitt trumset, de blev väldans bra, ska bara lämna in en trumma till Åkessons (musikskolan) för den låter inte så bra, och jag får inte till de rätta ljudet. Sen fastnade jag framför tv som vanligt, Top Model. Jag har typ bara spelat trummor och "lekt" me Joakim... Jag har sjukt ont i min handled vet inte vad jag har gjort, brukar få de lite då och då men nu dom senaste gångerna har de gjort grymt ont. Vi ska boka tid vid doktorn, hoppas han inte säger att jag ska vila... Jag har ju köpt nya trummor så jag spelar ganska ofta. Den enda nackdelen är att dom står i mitt rum, asså jag kan ju inte spela allt för ofta, de bor ju fler i huset ;) Jag är faktiskt ganska stolt över mig själv, de har gått 6 dagar och inga nyårslöften är brutna. 
Jag hade tänkt att jag skulle göra en ny header, men orkar aldrig göra en. Skolan börjar på Fredag så de är bara en ledig dag kvar. Jag orkar inte me skolan! Aja de enda jag har  huvudet nu är när kommer alla höstkläder?!... Eller har dom redan kommit? Jag får väl dra in till stan och kolla, längtar till maj. De är ganska så lång tid dit men längta är väl aldrig fel...

pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0