remember my name...

Hallu igen!
Kom på lite saker som jag glömde skriva... Jag läste precis Mathildas (matilen.blogg.se) blogg och blev påmind att Johnny och Jossan firar nio månader idag. Så man får väl säga Grattis än en gång :D
Juste lite school-stuffs också... Jag och Jessica bytte från trä till syslöjd. De var lite kul för Yngve ville typ ha kvar oss på trä så han stod och hittade på massa ursäkter typ: Ni kan ju komma tillbaka så fort ni är klara med era saker. Haha, så höll han på sådär. Men nu har vi iallafall syslöjd, jag ska brodera en tavla och ge den till min mormor, typ expert på att brodera och sticka och sånt... Sen ska nog jag och Jessica göra en liten present till Max, får se hur de blir me den :P haha. Juste de går typ inte att kommentera, på min blogg. Jag har skickat och frågat hjälp sakerna här på blogg saken. Nu väntar jag bara på svar. Nej nu ska jag se om jag hittar något roligt att göra på datorn annars blir de att susse :D

Juste Elin Kling var inte så jättebra på att dansa :s

pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0