okej!?

Vilket liv man har! Sitta hemma och och bara glo in i en dataskärm, ja kortfattat de var min dag! haha... Nej idag har jag inte gjort mycket nytta, suttit vid datorn, spelat trummor och sorterat papper. Men imorgon, ska jag ocj Jessica åka skidor. Vi har sagt hela lovet att vi ska åka skidor men de har inte blivit av, skulle kolla när de stängde fall vi kunde åka dit idag, och då så ser jag att de typ stänger imorgon eller nått. Så de blir imorgon säger bara en sak, SE UPP I BACKEN! Jag kan verkligen inte åka skidor :D Jessica sa att hon inte kunde de men jag tror hon kan de... Väntar bara på att klockan ska bli åtta, så man kan bänka sig framför tv. Nej nu får jag se om jag kan hitta på någe kul att göra, kanske dra ut och åka lite pulka, eller?

pöss pöss

"you have changed" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0