leka leka

Min lilla granne gick precis hem, får väl vila upp mig lite sen kommer hon igen, fult ös! ;) Idag börjar dansen igen, ska bli så jädra roligt. Vi har fått en ny danslärare, Camilla tror jag hon hette. För er som inte vet så dansar jag street-hip hop.
Igår var de invigning på Stava, de var inte så värst roligt men Stephanie var där som tur va. Efter invigningen åkte vi till min kusin Rasmus för han fyllde år. Vi spelade dj-hero, kul, svårt! haha... Vi kom väl hem vid tio eller nått sånt.
Idag har jag inte gjort alls mycket, vaknade sen ringde min granne och undra om vi kunde "leka" (hon går i ettan), hon kom hit, vi satt och nördade oss framför datorn. Nu har hon gått hem för att äta, men kommer kanske hit igen. Då drar vi ut och åker pulka!!

pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0