jippie ja i je

Idag har jag och Jessica varit väldigt hurtiga, vi har åkt skidor! De var as mycket folk där, när vi kom dit och skulle ha skor så fick vi stå där i en halvtimma bara för att få ett par skor. Skidor och stavar fick vi ganska så fort. Det var jätteruligt att åka, sen gick vi in i den lilla stugan(klubbstugan?) för att fika och gissa vem vi träffar då?! Jo, Karin Donnér en gammal engelska lärare som vi hade i 4-6, hon ger mig dåliga vibbar. Nu är jag jäkligt trött i kroppen, ska kolla på Paradise hotel XL missade de. Gud, imorgon börjar skolan, de är en hel vecka nu hur fan ska man orka de? 
Måste börja lägga in lite fler bilder, men ska bara installera något på datan till min mobil så jag kan ladda över bilder. Håller på med min header men kan inte komma på hur den ska se ut, någon som har något förslag?
Nej nu ska jag kolla på Paradise Hotel och sen blir de duschen!

pöss pöss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0