I like it!


Skolan var rätt så lugn idag, många som inte kunde komma till skolan, p.g.a all snö. Imorse hade jag jätte bråttom till bussen, så jag sprang ut på "fotbolls planen" allt var verkligen helt vitt (konstigt!) man såg inte snödrivorna så jag bara sprang, då känner jag bara att de blir djupare och djupare. Snön var as djup, de var över mina knän, så jag blev blöt! Efter skolan drog jag in till stan med Stephanie, jag som skulle handla kläder hittade inte ett skit i klädesväg, bara ett par öronhängen. Men kanske åker in till stan imorgon också... me Bejby. Hade inget att göra så jag kollade på lite olika bloggar bland annat Kenzas, hittade världens coolaste sandaler, eller vad tycker ni? Färgglada = passar till allt ;) Tror fan att jag ska köpa dom...

pöss pöss

Klicka för att förstora bilden 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0