Frida <3

Hejhej people! Just nu sitter jag här med kusinvitamin (sötnosen Frida, hon gör franska glosor och jag sitter här och ser ut som ett fån. Hon blir typ överlycklig när hon klarat en glosa :P haha... Skolan har väl varit rätt så slapp. Efter de drog jag in till stan för att träffa Frida. Jag skulle köpa ett par byxor på inter sport, men dom fanns inte där längre. Så vi tog bussen till Ica maxi (team sportia) Men dom hade bara konstiga strl på byxorna, vi sket i dom då. Vi kunde inte riktigt komma hem, så vi gick in på maxi och köpte vaniljmunkar sen satte vi os och åt dom... mumsigt! Påvägen hem så gick vi och rapade hela alfapetet :D eller de var typ jag som rapade alfapetet Frida rapade typ tre syckna ;) haha. Nej måste sluta skriva nu mamma kommer nog snart och hämtar mig, så de är väl bät att vara beredd.

pöss pöss älskar dig Frida Ekman-Hägglund! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0