.,

Skulle lägga in ett inlägg igår men de funkade inte så jag skriver de idag istället.
Lördag, vi var och firade min morfar idag som fyller 87år (Grattis!), sen gjorde jag inte så mycket mer. Vi va typ där i flera timmar. Är de någon som har något bra förslag hur man får fina lockar i håret, någon bra locktång? Om ni har något tips kan ni ju gärna skriva de. Jag vill att de ska se naturligt ut inte värsta skruvlockar, som man hade när man va liten när man skulle på kalas :D

Träffade Frida vid morfar! <33



Söndag, söndag tråkig söndag! Har inte gjort mycket idag, var inne i stan och handla blommor och mat me mamsi. Sen har jag typ inte gjort så mycket, skulle göra läxor men fatta ingenting... Imorgon är de gympa, jag har faktiskt börjat tycka de e roligt nu, fast inte efteråt då man bara får 10min på sig. Springa sen till biologin me Eva!
Ikväll är de en annan del av köping! Asså jag älskar verkligen de programet!! Så jälla roligt :P sen är de blåsning också någe nytt som jag ska kolla på...

pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0