DAY

Dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Först gick jag upp och åt frukost satte mig vid tv, när brorsan kom ner spelade vi lite Guitar Hero, de var ett tag sen. Pappa hade tydligen pratat med ägaren till trummorna så vi skulle åka klockan fyra. Typ vid två så började jag att städa upp i köket, pappa tvingade mig. De tog lite tid så vid typ tio över tre var jag klar. Mamma hade precis kommit hem, jag fick en lila kofta av henne från Bik Bok, vet inte varför men de var väldigt snällt, tack mamma! Då var de bara att hoppa i duschen sen åka och kolla på trummorna. Dom sa att trummorna skulle vara svart men dom var typ mörkblå/grå, men de spelar inte så stor roll. Nu ligger alla trummor och stativ huller om buller i mott rum, ska se om jag kan skruva ihop dom imorgon. Nu ska jag bara sälja el-trummorna, någon som vill köpa? Kom hem åt mat sen drog jag och brorsan in till kanonen för att träffa mina kusiner, vi hade mångkamp. Det var riktigt roligt, skrattade mycket speciellt i något mörkt rum på minigolfen :P När jag kom hem bänkade jag mig framför tv för de var ju paradise hotel! Äntligen har de börjat igen, I'm in love!! (inte så bra på engelska) men nu ska jag försöka sov, vilket inte kommer gå så bra är inte ett dug trött. Ska in till stan imorgon Joakim ska spela innebandy match, tänkte åka med och kolla, om mamma ska med förstås. Sus gott...God natt

pöss pöss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0