cha cha in my heart!

Jaha, Måndag andra dagen i skolan, de var väl helt okej! Inte speciellt jobbiga lektioner... På gympan körde vi gutaboll, spökboll och sen dansade vi lite. Jag dansade med Mathilda, först skulle vi dansa vals, vi dansade lite vals sen började vi dansa wienervals istället och när alla dansade en snabb foxtrot dansade jag och Mathilda bugg. I pauserna asså mellan låtarna danseade vi cha cha ;) Gud! de var fett roligt iallafall. Resten av dagen var de ganska slappa lektioner, typ matte - jobba på, svenska - lyssna, läsa och prata. Nu sitter jag i mitt rum och äter lite macka och O'boy.. tjingeling
Förresten jag tror jag har fixat de där me kommentarerna nu, asså man kan skriva kommentar nu :P

pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0