bildbristgraj

Idag var de väl rätt så lugnt i skolan, hade bad...Dom hade tydligen byt omklädningsrum så att tjejernas var killar och killar var tjejer, hon som jobbade där hade tydligen sagt till dom andra tjejerna medans jag var på toa. När jag kom ut därifrån så var dom borta... jag fick lite panik så jag sprang upp till Jossan och frågade(hon satt på "läktaren") så sa hon att de hade bytt, jag blev fan lite skraj! haha... imorgon ska jag npg åka in till stan och handla kläder, för nu är de nästan kris i garderoben. Jag fattar inte att tjejerna i paradise hotel kunde rösta ut Cimon, skandal! Aja får väl hoppas att de går bättre för Christoffer och Greta. Måste verkligen leta efter skiva nu! Så att jag kan lägga in bilder på datan. Måste kila nu...

pöss pöss

Drescode Onsdag: Svarta tights (cubus), vitt linne (gina), stor grå kofta (cubus)
Lägger in bild när jag har hittat skivan ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0