21/1-2010

Rätt så lugnt i skolan idag. När jag kom hem så skulle jag fika med min "hemliga vän" men jag orkade inte så jag sket i det. haha, ingen fattar nånting! Imorgon blir de BRUNNEN! Vi ska gå och äta pizza istället för att äta skolmaten, så jälla najjs! Asså jag måste åka in till stan och handla kläder, de är rätt så tomt i garderoben, och de var ett tag sen sist. Får se om jag åker in imorgon, fast vene hur jag kommer hem. Om jag inte åker till stan så vet jag inte vad jag skall göra...Jag är hungrig! Vill att pappa ska komma hem och laga mat. Kanske hoppar in i duschen sålänge, eller tränar på biologin. Får se vad jag gör. Asså jag vet inte vad som har hänt, men för några veckor sen så hatade jag nitar jag tyckte de va as fult och bögigt :P haha, men nu är jag typ besatt av de känns de som... Jag har inte alls mycket nitsaker men älskar de ändå, haha. 

pöss pöss

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-21 @ 18:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0