månday

Snacka om jag försov mig! Jag hade tio minuter på mig, så de var bara att äta frukost sen packa ihop gympakläder och springa till bussen. Kom hem från skolan för ungefär en och en haalv timme sen. Var typ vål hungrig när jag kom hem, men såklart så finns de inge bröd, så jag tog en knäckemacka och varm obo'y med grädde, mums! Sen dess har jag typ legat i sängen och latat mig. Är så himla trött! Får väl ta och vila lite till sen ta itu med läxorna och sen duscha. Men gud jag har typ jättemycket att göra kom jag på nu :s

- Duscha
- Måla naglarna
- Plugga
- Äta
- Städa
- Plocka upp gympakläderna
- Gå på toa måste jag säkert göra ;D haha

Måste vara klar med allt innan åtta, men men, jag orkar inte göra de nu plus att det känns som jag har feber :/

pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0