matvrak

Somnade väldigt sent igår, så jag är jävligt trött! Efter skolan var jag me Jessica, hon har precis åkte hem. Vi hade kul som vanligt. Satt och käka glass och kolla lite på internet ;) haha.
Min måndags kväll ser ut såhär:
- Plugga No
- Duscha
- Äta mat
- Se på paradise hotel
- SOFTA!
De enda jag ser fram emot är paradise hotel pch MAT! är sjukt hungrig, haha, låter ju som värsta matvraket...
Jag ska till Stockholm i Maj och ett måste är att köpa en skinjacka (kort) och byxor. Känner att de är väldigt tomt i min garderob, och de finns ju ingenting här på Gotland... Nej, nu ska jag kolla om jag är värd mitt VG i HK, är så himla hungrig!

pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0