lennon glasses

Jackie och Patrik vann paradise hotel, de var väl egentligen väntat...

Hörde på radion om min buss kanske va inställd, men självklart så va den inte de. Som tur va fick jag reda på att bussen hade fastnat och när den kom loss skulle den köra hem alla som var på bussen. Så idag blev de ingen skola, fett skönt! Har varit med Stephanie fram till typ halv tre, då jag åkte hem. Vi har haft ruligt! Tog en jädrans massa bilder, för hon har massa roliga glasögon ;) haha, domk flesta ligger på fb om ni vill se, men jag säger bara en sak "JAG BJUDER PÅ MIG SJÄLV" bilderna är jättefula, och jag har inge smink, ser alltså helt puckad ut! :P haha... Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men får väl försöka plugga lite. Imorgon ska jag nog in till stan me min kusin (tror jag) de var väl min halva dag :D

pöss pöss


                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0