lång day!

Jessica åkte precis hem, fett roligt har de varit, som vanligt! I skolan har de också varit roligt, haha, Jag och Jessica har skrivit låtar om Emelie, haha. Kan inte direkt skriva dom här ni får höra dom när dom kommer ut i affären ;) Ikväll eller snarare nu ska jag göra klart section och engelska läxan. Jag avgudar Kenza (Kenzas.se) hon är så... normal, eller vad ska man säga. Om man jämför henne med Kissie så känns hon så himla ärlig och normal, inte so Kissie, äcklig! Ljuger och "spelar" hur blåst som helst. Förresten är de någon som vet någon affär man kan köpa Jofama by Kenza kläder, asså inte över nätet, finns de någon affär?

Imorgon ska jag kanske åka till stan fast jag vet inte om jag orkar :s aja... Vi har haft egen dag idag, från lunch. På elevensval var de typ fullt över allt. Så jag, Josse, Jessica och Simon satt i datasalen. Simon satt och spela porr spel, för de är någon som lagt in de på datan. De var verkligen äcklig spel! Usch... Kände att de här inlägget blev lite långt men men, hoppas no orka läsa :) letar för fullt efter den där skivan så jag kan kan ladda in bilder...

puss från mig till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0