girl powa! <3

Efter skolan drog jag in till stan me Mathilda och Josse. Det har varit fett roligt, haha. Skulle köpa ny foundation så jag gick ner på parelle (stavning?) där vid öster port. Hon i affären hjälpte mig med att hitta rätt färg, vi hittade rätt färg... Jag var helt inne på att jag skulle köpa den så säger hon att den kostar 400kr, DYRT! Visste inte att de fanns så dyra foundation... Den billigaste kostade 260kr så jag sket i det. Ska nog åka in imorgon också, får se om jag hittar en billigare. Snart är de Let´s dance...

pöss pöss

(Stephanie fyllde år igår, grattis till henne!)
(Typ hittat en trumlärare (;)

Tack för en välldans great dag på stan girls! Love ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0