fruktissallad

Pappa kom och väckte mig vid halv nio, jag trodde vi skulle åka vid 9 så jag sprang ner. Jag skulle liksom ännu hinna duscha, men först skulle jag äta frukost. Iallafall jag kom ner springades och så halvskriker jag finns de inget annat bröd! haha, asså jag stod i trappen hade inte ens kollat i skafferiet. Pappa ba: Du är nog inte riktigt vaken! haha, de var jag inte heller :P sen visade de sig att vi skulle åka 10 så de  var ju lugnt.
Såg på Joakims match, dom förlorade. Sen åkte vi och åt mat på Max, tog fel hamburgare, sa att jag skulle ha et Maxmål, men menade minimål, så jag fick jättehamburgare... På eftermiddagen åkte vi ut till mormor och morfar, åt semlor, mmm...Vi åkte väl hem efter 2timmar eller nått. Nu sitter jag och checkar bdb och fb, ska snart ner och äta mat. Ikväll blire fruktsallad! Så himla gott, haha. Igår gjorde jag panacotta till familjen och idag blir de fruktis och grädde.
Ikväll är de melodifestivalen kom jag precis på, får se lite på de, pöss pöss

Juste ska lägga ut bild på armbandet jag köpte, på köpet får ni en bild på mig, från idag.
Andra bilden har jag armbandet på mig, haha, plus fjortisposen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0