Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta <3

Fett tråkig dag i skolan!
Imorgon är de andra delen i nationella provet... hoppas de går bra.
Nu sitter jag vid datan, helt ensam hemma. Mamma och pappa kommer väl snart hoppas jag. Jag har klarat mig utan plattång i två dagar, och de räcker för min del! Gud va jag hatar mitt hår, de är kruligt och fult, tror jag ska börja med löshår igen och då måste jag ju platta håret. Imrogn drar jag inte till stada tror jag, en de blir väl tredje gången gillt eller? Jag har varit i stan två gånger förra veckan för att hitta kläder men har inte hittat ett skit! Så får se om jag hittar något imorgon, annars åker jag in på Fredag. Nu ska jag nog se om de är något på tv.

pöss pöss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0