dance and move your body!

Nu har jag ätit, vart på dans och tränat lite på matten. Kärleksmumsen som vi bakade blev helt okej. Den första satsen blev väldigt tunn, och de blev för några. Nästa som vi gjorde blev bra! haha, svällde upp en anning för mycket, jag slängde i nästan två tsk för mycket... men dom blev goa. Just nu väntar jag bara på att pappa ska komma in så att vi kan äta semlorna jag juste gjorde iordning.
Dansen var rolig, vi la på ännu mer steg på dansen, fett kul. De går en tjej på min dansen som e hel mysko! Jag stör mig verkligen på henne, asså jag vet inte hur gammal hon är, ibland ser hon ut att vara typ 15-16 och ibland typ 40. Hon är verkligen as jobbig har bara lust att slå till henne! De värsta är att hon tror typ att hon är assnygg och bäst...fy fan! Men men, alla kan ju inte vara perfekta, eller? Nej nu ska jag nog försöka hitta något roligt att göra på datan, spela harpan, haha, skoja...Juste jag kom på en sak, skorna som jag visade i inlägget under med nitar och paljetter...Jag skulle lätt kunna haft såna när jag dansar ;) eller vad tycker ni? Va dom för fula kanske?

pöss pöss 


Kommentarer
Postat av: Johannaa

hahhha vem snackar du om? :D hon blonda, typ rätt lång och tjock? :p

2010-03-01 @ 23:47:33
URL: http://piecees.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja, hon som har en piercing i läppen, så jävla störande!! :@ haha :P

2010-03-02 @ 21:44:19
URL: http://sofiahagglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0