plugg, plugg, dusch, plugg, plugg, sleep, plugg.....

Rolig torsdag kväll, eller inte! Har pluggat sen jag kom hem, men kan ändå inte det, vill liksom inte fastna i mitt lilla huvud. Ska ännu skriva klart draman. Tänkte ta ett litet break nu, hoppa in i duschen, sen bestämma kläder till imorgon. Sen får jag fortsätta med plugget, måste ju se paradise hotel, är väl final ikväll?!

Efter skola hämtade pappa mig, så åkte vi och kollade på en mobil, så jag kanske hittade en sióm jag vill ha. Alla vill väl ha en iphone 4, men vem får det? Inte jag iallfall! Men en HTC legend, kan nog duga? För mig iallfall...

Svart, eller vit??


Kommentarer
Postat av: Angelica

den svarta ;)

2010-12-17 @ 09:53:24
URL: http://www.angelicaolsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0