Wonderful cousin

Min älskade kusin, sms:ade mig och sa att hon skulle handla lite saker på stan, och undra om jag ville med, självklart! Fick lite bråttom, gick i mjukisbyxor, morgonfrilla och helt osminkad. Mina kläder låg ännu i husbilen, så det var bara att rota igenom den, för den var iprincip full av saker...
Tog moppen in till stan, frida hämtade mig vid ica maxi.
Hade en underbar eftermiddag/kväll, med henne, som vanligt! Handlade inget eftersom man var en aning pank, trodde att jag hade mer än vad jag hade på kortet, så det blev ingen shopping, men det gjorde inget hade ju bra sällskap.

Nej nu sa jag duscha, sen blir det film vid nio, komedi!

pöss pöss




ARG! haha, nej men bjuder på mitt fina ansiktsuttryck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0