tycker inte om regn, håret krullar sig!

Nu var det verkligen längesen! Men iallfall, Lördagen spenderade jag inte hemma, vilket jag trodde jag skulle göra... Mamma väckte mig, gjorde mig iordning, sen åkte vi ut till slite marnad, hittade inget till mig själv...Åte vidare till min mormor och morfar, fikade och pratade en stund, sen åkte vi hem. Va hemma i en halvtimme sen iväg igen. Tjejmiddag, eller ja, kanske inte tjej, men men. Det var jag, mamma och mammas kompis. Det var god mat och trevligt.

Idag har jag varit på kneippbyn med Jessica, kanske inte så jättekul, men det var ju tur att man hade bra sällskap. Det var iskallt i poolerna så det var inte så jättekul att bada, men men. Vi vann, eller tog en såndär nalle, med en klo, ni vet. Typ omöjligt, men Jessica satte den på första försöket ;)

Nu ligger jag i sängen och smockar i mig godis, ska nog gå ner och lägga mig framför tv:n, med en annan godispåse, haha, skoja bara!

Nej ska städa lite snabbt, sen blir det duschen, och käk.

pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0