School suck, tihihi

Första skoladagen, inte den roligaste, ska se om jag kan byta klass. Inte så värst nöjd med min, känner att jag inte kommer bli "kompis" med någon så bra där... Det var riktigt tråkigt idag, fick bara massa info, och papper. Tyvärr är väl det saker som måste delas ut, hoppas det blir roligare imorgon.
Efter så cyklade jag och Mathilda in till sor staden. Gick en liten snabb sväng på stan innan hon skulle hem. Mamma slöt vid fyra så, jag gick någon timme på stan. Fick med mig ett linne, ett par tights och en väska. Men jisses, vad dyrt allting är idag! Kollar på ett par tights, kostar 200 spänn, jag har inte lust att spendera 200kr, på tygtrasor. Nej, det är det ju inte, men man kan liksom köpa typ en tröja som är billigare, och då är det dyrt... Men men...Kanske bara jag som har ont om pengar?
Tur att man går handel då, så man lär sig lite mer om ekonomi, hehe...

Ikväll blir det fångarna på fortet, sen timeout, sen sussa!!

Som ni kanske märkt är jag ett tv-freak. Eller nej nu tog jag i, men det är typ den enda jag gör på kvällarna, vad gör ni? Kanske kan få något tips, så jag kan ändra mina vanor...

pöss pöss

Blir ingen bild...Min dator är jättekonstigt, kommer inte ut på internet, fast jag kommer ut på internet. Svårt att förklara men men. Huvudsaken är att jag inte kan blogga från den, och därmed ingen bild!

Puh! Långt inlägg det blev idag då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0