K

Som sagt så var jag inte riktigt sugen på att blogga igår, så det får bli allt i ett, nu.

Jag ska börja med att säga att min "k" knapp på datorn är trög, så om det fattas en bokstav, så är det nog k:et...

Men iallalfall, igår hände inte så värst mycket, var vi min mormor och morfar, körde in lite ved, fast med min andra kusin.

Idag så åte jag ner till min mormor och morfar, vi halv elva. Träffade min underbara och rara kusin Frida. Vi lastade in all ved, så nu är det slut, skönt! Vi hade lagt in den sista ved biten, och skulle gå ut och plocka undan lite, då började det regna, snacka om perfect! Jaja, fick en "liten" slant, haha. Nej men tusen spänn, mycket bra!!
Sen så va jag med Frida, ganska länge. Jag älskar dig! Du får mig alltid att skratta!

Får se om jag hinner ladda in några bilder på datan, för jag ska städa först.

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0