Harmoniskt!

Nu ska man va ledare på Röda kors lägret, kan nästan ingenting om röda korset, men men... Ska nog bli kul!

Skulle precis ladda in bilder från mobil, ajuste, glömde säga att det löste sig, lämnar in mobilen imorgon istället. Har varit i stugan idag och hämtat sladden! Men kunde lägga in två bilder sen funkade det inte, vad e problemet?! Får nog ta och ladda över dem till den andra mobilen istället, och ifrån den ladda över dem till data-för att sedan ladda upp dem på bloggen. Bra va?! Krångligt, men har jag något val? NEJ!

Snart är det mat, som tur är, börjar bli lite hungrig. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag hittar säkert på något.

Imorgon ska jag till staden, tror inte jag ska gå på medeltidsmarknaden, men om det blir tid över så, kanske...

Nu är det mat...

pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0