haha

Nu har jag problem!

Ska lämna in min mobil imorgon, för att ljudet inte fungerar, ska då låna min kompis mobil...Men när man lämnar in den så tar dem bort precis allting på mobilen. Sladden som jag måste ha för att ladda över sakerna från mobilen, är i stugan! Antingen får allt gå i spillo, eller så får jag försöka ladda in alla bilder och sånt, på mobilen jag ska låna, men är inte säker  på att jag hinner, ska typ hämta den imorgon bitti, innan vi åker till stan. Aja det ordnar sig nog på något vis, hoppas jag.

Har precis ätit en jättegod middag, typ kött och klyftpotatis fast lite mer komplicerat...Ikväll blir det film, sen sussa.

Egentligen skulle vi åkt ut till stugan nu ikväll, men killen som var och kollade på båten, ville köpa den. Då fick vi stanna hemme, eftersom han var tvungen att fixa pengar från banken. Men imorgon åker vi tillbaka, får se om man åker in till stan någon dag för att se på medeltidsveckan, men jag får se.

pöss pöss


Haha, krullis cup 4:an! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0