:(

Nu har man gått 3dagar i skolan, fått känna på lite mer. Idag körde vi efter schemat, det var hårt! Puh, känns skönt att vara hemma, säger jag bara...Har inte en enda lektion som är kortare en 1timme. Idag har vi haft, Handel, vilket var helt okej. Matte och svenska...Slöt 15.20, snacka om att man var helt slutkörd då.
Har iallafall lämnat in en ansökan om att byta klass, för att jag trivs inte så bra, och har kompisarna i den andra klassen. Hoppas man får byta, men det är inte säkert...

Dagen börjar halv sju, man går upp, skolan klockan 8, sen in till stan. Vänta på mamma, hem, äta, duscha,sova! Så ser mina dagar ut, inte kul!

Nej nu ska jag nog sätta mig vid tv, eller nått. Har iallfall fixat skrivblock, var typ den enda som inte hade skrivblock, missat nått? Wops!

pöss pöss

Fortfarande samma problem med datan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0