:()

Idag har jag varit på stan med Stephanie. Hittade en tröja, öronhängen och massvis med trosor, men det behövdes, haha.... Skulle egentligen kunna handla hur mycket som helst, men man är ju ingen miljonär om man säger så. Det fick dock räcka för dagen!
Imorgon blir det stugan, Stephanie kommer ut dit också, så vi ska gå på någon medeltismarknad där ute... Sen ska hon sova vid mig tills på Fredag? Tror jag....Hoppas det blir fint väder så man kan sola och bada! Vill ju inte komma som en blekfis till skolan.

Ska försöka mig på att göra en snygg header, vet inte om jag kommer lyckas, men men...

pöss pöss

Har så himla dåligt med bilder på den här datan, men ska ladda över bilderna från mobilen, vilket inte funkade igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0