Äntligen <3

Japp, dagen blev inte så tråkiga igår... Jag och pappa gick en lång promenix, sen tränade vi lite smått. Duschade, gjorde oss iordning, sen blev det ljugarn, mums. Blev ju inte av sist, så vi gjorde ett nytt försök!

Stephanie åkte precis, hon ska jobba sen kommer hon hit. Jag ska dammsuga nu, så det är fint tills mami kommer.... Tror jag drar ner till stranden en sväng, eller så lägger jag mig på vår nya terass, och steker lite!

Nej fram med dammsugarn, sen blir det lite käk, innan steket...

pöss pöss


Dagens outfit:
Shorts-BikBok
Linne-JC
Kofta-JC

Koftan fick jag när jag praoade på jc, dem fick inte sälja den för att knapparna färgade av sig... Det var puffärmar på, men jag sprättade upp och sydda in dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0