3 days

Har inte bloggat på typ 2 dagar... Men i Fredags hade vi en liten kräftskiva vid min faster, fast jag åt sallad, kräftor/räkor är inte rikitgt min smak. Fick 100kr om jag åt en räka, så där tjänar man pengar!

Igår så var det en riktigt slapp dag, åkte ner till en restaurang, salteriet. Åt mat, jag tog dagens thai, vilket var någon kyckling i någon sås... Gott var det!
När vi ändå var där passade vi på att ta en fika vid min mormor och morfar, och då kom även min moster med famlij.
Hände väl inte så mycket mer den dagen. Idag, söndag, så ska jag åka hem en liten sväng, pappa ska hämta någon i stan som ska kolla på båten. Medans det, är jag hemma och fixar lite...

Snart börjar skolan, ska börja på gymnasiet, spännande, fast lite läskigt vet ju ännu inte vilken klass jag kommer i... Men det blir nog bra.

Nu ska jag packa ihop lite saker, som ska med hem.

pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0