valborg, faga

Nu är jag hemma, sitter och tar det lite lugnt. Igår kväll körde vi uppkörning, ganska simpel, man fick köra tills man klarade det. Efter det gick vi in och skrev provet som verkade ganska enkelt, fast man ska inte säga för mycket, fall man inte klarade det. Det vore ju pinsamt!
Sov över vid Stephanie.
Idag fagade vi i Endre, as tråkigt var det. Erik tjatade bara om att vi skulle räfsa, men jag och Jessica gjorde andra saker... 
Vi slöt vid tolv, då åkte jag med Stephanie hem. Vi körde lite moppe, spelade Guitar hero, faktiskt kul! Sandra (Stephanies syrra) spelade bass, jag trummor och Stephanie gitarr, värsta bandet!

Ikväll ska jag hem till Jessica, vi ska väl gå till brasan tror jag.

Ni får ha en trevlig valborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0