tidningsdagen!

Idag har varit än mycket händelserik dag... Skolan var väl som vanligt, hade prov i so, det kändes som det gick ganska bra. Hade en vikarie för Maria var på kurs, jag var nog den enda i klassen som tyckte han var bra, eller? haha. mobbad!

Nej men sen hade vi väl bad, inte så många som var med, rätt skönt... Efter skolan åkte jag och Stephanie in på moppekurs, ska ta 30 kortet men min moppe går 50, och den är inte trimmad. Tro mig eller ej men jag får köra 50, haha. Det var jag Stephanie och en tjej till, väldigt skönt att det bara var vi tre. Vi gick igenom vägskyltar sen fick vi som ett litet "prov" på det, as svårt. Vi hade inte gått igenom allt som kom på det där provet, men det var bara att gissa. Efter kursen alltså typ vid sex så gick vi på VILA och MQ, dem hade 20-25%r rea. Köpte ett par öronhängen och så fick jag en gåva (värde 149kr) tjänade lite pengar där, men det var bara en sjal, fast den var as skön!

Nu ser jag på fuskbyggarna men ska snart gå och lägga mig, eller det blir väl typ om en timme, som vanligt.

Vet att det börjar bli lite bildbrist, men ska bli bättre på det.

pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0