natti!

Är verkligen sjukt trött! Ska snart sova, imorgon är det nationella i matte, har inte orkat träna nånting, inte bra! Efter skolan åker jag in på moppe kurs sen direkt till trummorna, hem, skriva lite so... Mitt liv består v att plugga, fy vad hemskt!

Jonte var iallafall här och lättade upp sämningen med trummandet, är så trött på skolan nu så det kan vara skönt att trumma av sig. Eller, det gjorde jag för en stund sen egentligen. Kände bara att jag fick ett utbrott, haha.

Hade en jättekonstig känsla nyss... Jag låg i soffan och kollade på tv, hade tydligen somnat, för jag vaknade till av att det kändes som jag kissade på mig, sjukt äcklig, så jag sprang in på toan för jag var livrädd. Ni vet om man reser sig för snabbt kan det ju snurra till i hela huvudet, så jag kände mig helt full. Haha, går inte att förklara men fick panik! För jag trodde jag skulle pinka på mig, haha....

Nej nu flummar jag alldeles för mycket bästa att lägga hjärnan på hyllan och spara den till imorgon, då det är prov!

God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0