nationella...

Idag hade vi nationella o matte c, gick inte bra! Tyckte det var lite svårt då och då. Efter skolan åkte jag in till stan som vanligt och gick på moppekurs sen direkt på trummor. Moppekursen var urtråkig och trummorna var alldeles för lätta, fick spela sånt som jag redan kunde...Och det fick jag i läxan... Bra att man får läxa man redan kan! 

Imorgon är det ploj och enskilt foto. Inte så värst kul med enskilt, hatar det blir alltid så fullt. Ploj, däremot ska bli kul, vi ska typ ha morgon tema, ni får se när jag får bilden.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen lägga mig och läsa moppe boken, prov nästa vecka...

Blev inget tränande på trummor idag, asså när jag kom hem, har problem med min handled. Det gör sjukt ont nu, så måste vila.

pöss pöss


Gammal bild från i sommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0