Kalmar!

God morgon bloggen! Vaknade vid sju av ett jävla brummande, det är ju lite mer bilar som åker här förbi. Är så van med hemma det är det typ fem bilar som  åker förbi, haha.
Jag låg i sängen och väntade på att Frida skulle bli klar i duschen, då skrioker hon: Sofa jag har ingen handduk, haha, typiskt Frida!

Aja men nu är hon snart klar så det blir väl till att äta frukost sen göra oss iordning. Börja gå mot centralen där vi ska ta bussen till Hansa city, vi får se hur det går, är ju inte dirkt några experter på bussar...

Jag skriver ett inlägg när vi är hemma från "stan".

pöss pöss

p.s. Sitter vid Cecilias data så jag har inga bilder, men lovar att jag ska lägga upp det när jag är hemma. d.s


Ögongodis*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0