Kalmar resan!

Kalmar resan!

Måndag: Tog båten upp vid fem, sen bussen till Kalmar....

Tisdag: Vi åkte till Hansa city, gick en sväng på IKEA, såg världens snyggaste kille!! Vi hann även gå en liten sväng på baronen, eller ska vi säga barongen, haha. Jag och Frida kom inte på vad det hette, först kom vi fram till att det hette barongen, men det heter ju baronen... haha
På kvällen cyklade vi iväg och köpte lite mat, så gjorde vi tacos.

Onsdag: Nästa sista dagen, vi gick på baronen och på stan. Såg många snygga killar, haha.

Torsdag: Sista dagen, bestämde oss för att åka till hansa city igen. Först tog vi bussen in till centralen...
När vi var vid en hållplats så kom det en gubbe som hade ont i benet och försökte springa till bussen för att få åka med, jag och Frida tyckte synd om honom för det såg verkligen ut som han kämpade. Han kom på bussen och gick bak till oss. Han verkade jättetrevlig, sa hej till oss, såg dock att han bara hade två tänder lite äckligt. Tänkte inte mer på det. Men senare så började han prata lite med sig själv, det tyckte vi var lite små konstigt men inget som vi brydde oss om så mycket, eller vi var lite rädda för honom... När vi skulle åka till centralen igen, fast på kvällen för att vi skulle till Oskarshamn. Då står han där på busshållsplatsen, och är hur full som helst. Jag och Frida blev as rädda, eller iallafall jag! Jag är verkligen hur rädd som helst för fullisar! Det värsta som finns! Det är som en fobi för mig! Usch! Tur som va skulle han inte med bussen, men jag tror inte busschauffören skulle släppt på honom heller, för han sa att dom på hållplatsen skulle slå till honom på käften, haha.

Vi åkte båten hem, typ inge folk. Väldigt skönt, fast det var typ två utläningar som ba: Det finns plats här... Det var lite äckligt!

Det var min och Fridas resa till Kalmar. Den har varit as rolig!Ska lägga upp bilder på alla saker jag köpte, det blev inte så mycket men men, ska ju snart åka till Stockholm.

Ni får ha en bra fredags kväll. Själv ska man spemdera den hemma framför talang.

pöss pöss



Hittade en väldigt gammal bild på Frida, haha. Så söjt!

Min biffiga kusin Olof och lilla Frida!

Kommentarer
Postat av: Frida

OMG! vilken gammal bild på mej och Olof! haha.



Det har vart en sjukt kul resa! skapat as mycke minnen ju!

förresten, TACK för du följde med mej! :)<33

2010-04-10 @ 15:22:16
URL: http://oliviaayfridaa.blogg.se/
Postat av: Sofi@

Haha XD hittade den när jag kollade igenom kameran, snacka om att du ser ut som en plutt jämfört med han:P haha



Det är jag som ska tacka dig! TACK för att jag fick följa med!



ÄLSKAR DIG, SÖTNÖT! <33

2010-04-10 @ 19:47:55
URL: http://sofiahagglund.blogg.se/
Postat av: Frida!

haha jaa mena de :D

Nejj jag ska tacka!

ÄLSKAR DEJ OCKSÅ BEBY! <33

2010-04-11 @ 09:26:10
URL: http://oliviaayfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0